Re: Nie działa mi "Eliminating the Two Second", co robić?

Autor: Harrison Bergeron (harrison.bergeron_at_hoga.pl)
Data: Sun 23 Sep 2001 - 23:58:58 MET DST

> Mam problem z wypalenim w "okreslony sposob" plyty CD-R jako plyty
muzycznej
> (CD-DA). Ten "okreslony sposob" to bez 2 sekundowych przerw miedzy
utworami.
> Wypalam na LG CED-8120B, czyli wzglednie nowy sprzet, i uzywam zalaczonego
> do niej programu Easy Creator 4.02c.

Juz wiem. Ale napisze to ku przestrodze dla innych.
Easy nie potrafi wclae lub nie potrafi w połączeniu z ta nagrywarka wypalac
plyt w trybie DAO!!! Wczesniej nigdy tego nie zauwazylem, on po kazdym
utworze robi przerwe w wypalaniu (wylacza laser) zamias jechac cala plyte w
jednym podejsciu!

Pozdrawiam

--
CU