Re: Pomocy!!!

Autor: Darek (despyder_at_leszno.com)
Data: Sun 23 Sep 2001 - 12:27:33 MET DST

Użytkownik "PeJot" <pjsoft_at_poland.com> napisał w wiadomości
> Użytkownik Darek <despyder_at_leszno.com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9oi61c$7fp$1_at_news.tpi.pl...

> Ładny zestaw :)

Ładny byleby działał

> Przełącz płyte zworką w tryb fsb133Mhz
Tylko gdzie. Dokumentacja jest angielska.
Na tej płycie prawie nie ma zworek.
W instrukcji nie mogłiśmy znaleźć informacji
o zworce odpowiadającej za FSB.

> Dociśnijcie kable od zasilania płyty (sprawdźcie czy pod
> spodem plyty nie ma zwarcia).
> A w gniazdku sieci elektrycznej powinien być uziemiony
> lub zazerowany środkowy kołek
> Może być też po prostu zepsuty zasilacz.

Kable są dociśnięte.
Co do zwarcia to sprawdzimy.
Ze trzy śrubki są przykręcone do stałego mocowania.
W środku były tylko dwa plastikowe.
Zasilacz też być może walnięty.

Uziemienie jest na pewno w porządku.
Mój komputer pracuje i nic mu nie dolega.
Zresztą przy tych testach wyłączał się co
chwila nawet jeśli nikt nic nie dotykał.
Objawy były takie, że czym dłużej był wyłączony
tym dłużej działał.
Temperatury podawane przez bios to:
1. W momencie włączenia - 44 stopnie
2. W momencie wyłaczenia 51 - 53 stopnie.