Nie działa mi "Eliminating the Two Second", co robić?

Autor: Harrison Bergeron (harrison.bergeron_at_hoga.pl)
Data: Sun 23 Sep 2001 - 19:54:17 MET DST

Witam.

Na wstepie pragne przeprocic, ze wysylam swoje pytanie wlasnie tutaj.
Aktualnie nie mam dostepu do innego serwera news jak onet.pl, wiec grupa
cdrinfo.cdr na vogel.pl mi odpada. Na tpi.pl moge tylko czytac. I nie wiem
jak dlugo potrwa taki stan rzeczy.

Mam problem z wypalenim w "okreslony sposob" plyty CD-R jako plyty muzycznej
(CD-DA). Ten "okreslony sposob" to bez 2 sekundowych przerw miedzy utworami.
Tak, tak wiem, ze trzeba uzyc trybu DAO, ale to nie pomaga. Chce nagrac
sobie koncert i przerwy sa nie wskazane. Mam pieknie podzielonego duzego
wava na male wavy z poszczegolnymi utwotami, tylko te przerwy mi sie
wpychaja.

Wypalam na LG CED-8120B, czyli wzglednie nowy sprzet, i uzywam zalaczonego
do niej programu Easy Creator 4.02c.

W instrukcji programu pod haslem "Eliminating the Two Second Gap Between
Tracks" tez nie jest napisane za wiele. "To prevent a two second gap from
occurring between audio tracks, you can record sound files stored on your
hard disk to a blank CD using the Disc-at-Once option. When creating the CD,
select Disc-at-Once from the CD Creation Setup dialog box." Dupa dlada. :(

Co robic?

--
TIA
Harrison Bergeron