Re: Seagate U5 na U6 40GB czy opłaca się zmieniać?

Autor: Krzysztof Kiedos (kiedos_at_klub.chip.pl)
Data: Sun 23 Sep 2001 - 14:44:29 MET DST

O i to jest argument. Zaraz skopiuję. Ale nie ja wolę jak ktoś odpowiada na
początku przecież tak łatwiej i nie trzeba przewijać. Chyba że odnoszę sie
do którjeś konkretnej wypowiedzi a nie całego postu. A przecież przeglądarka
usatwia do którego postu odpisuję i tylko daję niżej i już mam
kolejnaodpowiedź a tak nieraz musze przewijać 5 stron żeby przeczytać jedno
zdanie