Re: zgrywanie z tv

Autor: bikej (bikej_at_poczta.fm)
Data: Sun 23 Sep 2001 - 14:32:32 MET DST

Użytkownik ricon <ricon_at_viper.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9okb6t$9lv$1_at_news.onet.pl...
> witam
> mam taki problem
> karta graf z wejściem TV Elsa Erazor III TNT2
> dysk segate4,3GB
> 128RAM
> przy zrzucaniu VirtualDubem przy 1/2 palu karta gubi klatki
> przy pełnym w ogóle nie można zgrywać bo gubi polowe klatek
> co może być przyczyna
> karta ram czy dysk a może jeszcze cos innego
> dzięki za odpowiedz

Cholera ja też mam problem i virtualDubem i Nundubem. Zamiat 25kl/s gubi mi
dokładnie połowę i wychodzi 12,5kl/s. Mam barracude IV durona 850 i 128
ramu, więc to raczej coś z konfiguracją softu.
Póki co zgrywam dołączonym do mojej RIVY, prymitywnym programikiem i jest
okej. NunDubem tylko potem obrabiam.