Re: U5_Seagate_Ata_100

Autor: bart (bart_q_at_go2.pl)
Data: Sun 23 Sep 2001 - 12:21:29 MET DST

Zauważyłem, że przy kopiowaniu dużych plików (pojemności ok. 1GB) szybkość
kopiowania z dysku UDMA100 na dysk UDMA100, zwrosła klikukrotnie. Dyski były
UDMA100, połączone odpowiednimi taśmami do oddzielncyh kanałow kontrolera,
zainstalowany był pach via 4in1. Pierwotnie te same dyski z taśmami UDMA33.
bart