U5_Seagate_Ata_100

Autor: Funky_Kowal (FunkyKowal_at_wp.pl)
Data: Sat 22 Sep 2001 - 20:13:35 MET DST

Wiatm,

moje pytanie dotyczy wzrostu wydajnosci po zastosowaniu kontrolera
ata100, na plycie Abit BF6 z Seagate U5 40GB. Aktualnie U5 zmuszone
jest pracowac w trybie ata33. W szczegolnosci zalezy mi na skroceniu
takich operacji jak; defragmentacja; skanowanie hdd; uruchamianie
oprogramowania; wyszukiwanie malych plikow. W trakcie pracy korzystam z
wielu programow jednoczesnie - ram to 256MB

FK,

z dolu dziekuje, za opinie na ten temat.

p.s. program HDTach twierdzi, ze aby dzialac poprawnie, w systemie
win9x musi byc wylaczona funkcja "autostartu" dla CD-ROM-u. Z tego co
zauwazylem funkcji tej nie trzeba wylaczac, zamiast tego wystarczy
wlozyc do napedu plytke CD. Na dzien dzisiejszy nie wiem czy ma to
wplyw na wyniki testu.