Re: Chello na kilka kompow

Autor: D.Z. (123_at_abc.def)
Data: Sun 23 Sep 2001 - 01:57:01 MET DST

On Sat, 22 Sep 2001 16:31:24 +0200, "Maxx" <maxx_at_astercity.net> wrote:

>O ile mi sie wydaje to bylo duzo podanych sposobow. Znam jeszcze wiecej, ale
>po co czlowiekowi mieszac w glowie.
>Na przyszlosc proponuje, zebys dokladniej opisywal o co Ci chodzi a nie
>rzucal haselka w stylu:
>"Cable modem podlaczony do karty sieciowej?
>Jezeli tak to potrzebujesz switcha i po problemie"
>bo takie rzeczy nie rozwiazuja czlowiekowi problemu do konca i nie wie
>jakich pulapek sie moze spodziewac w tym rozwiazaniu.
>
>A poza tym jak juz raz pisalem zapraszam z powrotem do watku "Internet z
>kabla TV". Zreszta bardzo ciekawi mnie to ze tam sam proponujesz
> [...]
niczego nie odrzucam
jest to poprostu najlatwiejszy sposob, moze nie najtanszy
ale prawdopodobnie dziala z kazdym mozliwym systemem
niektore isp wymagaja zarejstrowania karty sieciowej i maja
numer MAC w swojej database i w tym wypadku router
pozwala na sklonowanie numeru i system dalej bedzie dzialal
bezproblemowo