Re: Chello na kilka kompow

Autor: Maxx (maxx_at_astercity.net)
Data: Sun 23 Sep 2001 - 10:48:04 MET DST

/ciach/

> niczego nie odrzucam

Ja to inaczej odebralem

> jest to poprostu najlatwiejszy sposob,
> moze nie najtanszy

raczej jeden z drozszych, a to samo mozna uzyskac duzo taniej niewielkim
nakladem pracy.

> ale prawdopodobnie dziala z kazdym mozliwym systemem

rozwiazanie proponowane przeze mnie i decyka tez dziala z kazdym systemem :)

> niektore isp wymagaja zarejstrowania karty sieciowej i maja
> numer MAC w swojej database

Oni nie wymagaja, oni robia to sami, ale to taki detal

> i w tym wypadku router
> pozwala na sklonowanie numeru i system dalej bedzie dzialal
> bezproblemowo

Bez problemow mozna tez zmienic MAC adres karty. Zreszta jak sie wstawi ten
twoj router, to i tak potem trzeba zmieniac adres karty od ktorej przejal
MAC.

Najprosciej to po prostu zadzwonic do ISPa i powiedziec, ze sobie wlasnie
kupiles nowa karte sieciowa, bo stara sie popsula i czy mogliby zrobic
update w bazie... ;)

Maxx