Re: Chello na kilka kompow

Autor: Maxx (maxx_at_astercity.net)
Data: Sat 22 Sep 2001 - 16:31:24 MET DST

> Jak tez napiasale ze dokladnie nie wiem na czym to chodzi ale
> rozjasniles mi w glowie
> postaw links router/switch ktory ma swoj MAC numer i po klopocie
> Jezeli przy rejstracji jest wymagany MAC twojej karty sieciowej
> i tylko ta karta moze byc wykorzystana w sieci to tez nie ma problemu
> gdyz linksys router/switch pozwala na klonowanie numeru MAC
> i jak widac nie sciemniam czlowiekowi bo prawie wszystko mozna obejsc
> w jakis sposob

O ile mi sie wydaje to bylo duzo podanych sposobow. Znam jeszcze wiecej, ale
po co czlowiekowi mieszac w glowie.
Na przyszlosc proponuje, zebys dokladniej opisywal o co Ci chodzi a nie
rzucal haselka w stylu:
"Cable modem podlaczony do karty sieciowej?
Jezeli tak to potrzebujesz switcha i po problemie"
bo takie rzeczy nie rozwiazuja czlowiekowi problemu do konca i nie wie
jakich pulapek sie moze spodziewac w tym rozwiazaniu.

A poza tym jak juz raz pisalem zapraszam z powrotem do watku "Internet z
kabla TV". Zreszta bardzo ciekawi mnie to ze tam sam proponujesz
rozwiazania, ktore w tym watku odrzucasz.

Maxx