Re: Radiolinia i modem.

Autor: Krzysztof Kucharski (d160_at_poland.com)
Data: Sat 22 Sep 2001 - 21:06:42 MET DST

Użytkownik falcon <falcon_at_icpnet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9odo9j$fe2$1_at_news.tpi.pl...

[...]
> Montowalem takie antenki to wiem o nich dosyc duzo.
[...]

> Antena taka jaka masz jest to napewno antena o maksymalnym
trasferze ...
[...]
Od kiedy to antena opisywana jest parametrem "transfer" ??!! Czy
Ty wiesz, o czym piszesz ?

> Moze to byc spowodowane jej zlym "wykreowaniem".
[...]
ROTFL

> Acha i ta antena ktora masz to nie nazywa sie radiolinia, bo
radiolinia to
> antena do ktorej moze by podlaczone np. 20000 abonentow a nie
maksymalnie
> 4.
[...]
ROTFL^3 !!!!!

Wypisujesz bzdury i przez to wprowadzasz w błąd innych. Zastanów
się, zanim coś znowu publicznie napiszesz.

Krzysztof Kucharski