Re: O monitorach sÄš?Ä?Ĺ?w kilka (doĂ?ÂśĂ?? dÄš?ugie)

Autor: Przemek (cornhole_at_darmo.alter.pl)
Data: Sat 22 Sep 2001 - 19:02:11 MET DST

Użytkownik "MGB" <mgb_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Ogldalem takiego. Moze to co ty widziales to ni ejst FE700 ?
nie, że go widziałem, tylko mam go na razie w domu ale rzeczywiście, pewnie
masz rację, że to nie jest Trinitron tylko Diamondtron - moja pomyłka.

> A parametry ? To tak jakbys porownywal Poloneza nie z VW Golfem bo sa
> podobnej klasy zalozmy tlyko z Lupo bo ejstw podobnej cenie.
no co, zawsze można sobie obrać pewne kryterium na podstawie którego dobiera
się porównywany sprzęt. Dla mnie akurat była to cena - myślę, że dla
większości osób kupujących monitor w naszym kraju wciąż decydującym
kryterium jest właśnie cena.