Re: Radiolinia i modem.

Autor: falcon (falcon_at_icpnet.pl)
Data: Thu 20 Sep 2001 - 23:50:42 MET DST

Użytkownik "Piotr Sala" <wksz2k_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Mam modem 56k i telefon podlaczony przez radiolinie ( na wsi ). Chcialbym
> korzystac z internetu, jednakze jakosc polaczenia pozostawia duzo do
> zyczenia i modem loguje sie z predkoscia 16800 bps zamiast normalnie 54600
> bps - wszystko dziala bardzo wolno. Ile mozna maksymalnie wyciagnac przez
> takie polaczenie i czy mozna poprawic w jakis sposob jakosc transmisji (
> podlaczyc lepsza antene albo jakis wzmacniacz ) ?

Montowalem takie antenki to wiem o nich dosyc duzo. Antena taka jaka masz
jest to napewno antena o maksymalnym trasferze 64kb (istnieja takze ISDN o
przepustowosci 128kb). Ograniczenie w twoim przypadku dotyczy napewno zlego
sygnalu (przeszkody pomiedzy antenami, duza odleglosc). Moze to byc
spowodowane jej zlym "wykreowaniem". Proponowal bym zadzwonic do nich i
niech przyjada sprawdzic sygnal (z doswiadczenia wiem ze okres oczekiwania
moze sie wydluzyc o jakies pol roku :-)). Chodzi tu zapewne o Netie? Acha i
ta antena ktora masz to nie nazywa sie radiolinia, bo radiolinia to antena
do ktorej moze by podlaczone np. 20000 abonentow a nie maksymalnie 4.