Re: O monitorach słów kilka (dość długie)

Autor: Przemek (cornhole_at_darmo.alter.pl)
Data: Sat 22 Sep 2001 - 09:01:09 MET DST

Użytkownik ".Peeter" <peeter_at_box43.no> napisał w wiadomości
> ciesz sie ze chcieli Ci dac cos w zamian... mi nec'a fe750+ chcieli
> wymienic tylko na inny egz tego samego modelu... a ze wszystkie
> byly shitowe, to wyslalem to do serwisu z zalacznikiem w postaci
> kartki A4 ze spisanymi wszystkimi wadami.

chcieli? Wszedłem do sklepu i powiedziałem, że nie wyjdę bez monitora, bo
mnie już od pewnego czasu robili w balona - tzn. gadka w stylu "Jutro na
pewno będzie" powtarzana od kilku dni.

> a co do NEC'a: po pierwsze to diamondtron,
> po drugie chyba malo sie przyjrzales, bo one maja duzo wiecej wad
> skladajacych sie na ocene 'skrajnie beznadziejny', chyba, ze 700 jest
> lepszy od 750 :-)))
Tak więc to już kolejny przypadek - a niektórzy na grupie tak zachwalają
NEC'a. No cóż, może trafili na lepsze egzemplarze.