Re: O monitorach słów kilka (dość długie)

Autor: .Peeter (peeter_at_box43.no)
Data: Sun 23 Sep 2001 - 04:56:53 MET DST

"Przemek" <cornhole_at_darmo.alter.pl> wystukał(a):
> chcieli? Wszedłem do sklepu i powiedziałem, że nie wyjdę bez monitora, bo
> mnie już od pewnego czasu robili w balona - tzn. gadka w stylu "Jutro na
> pewno będzie" powtarzana od kilku dni.

wiesz... ja mowilem to samo... po 2h obustronnego uporu
stwierdzilem ze zaraz kogos pobije... na szczescie mama
mnie powstrzymala...

> Tak więc to już kolejny przypadek - a niektórzy na grupie tak zachwalają
> NEC'a. No cóż, może trafili na lepsze egzemplarze.

a ja od teraz bede szczerze odradzal NEC'a... a to dlatego
ze takiego monitora to nie zycze najgorszemu wrogowi...

--
Pozdruffka
.Peeter