Re: O monitorach słów kilka (dość długie)

Autor: .Peeter (peeter_at_box43.no)
Data: Sat 22 Sep 2001 - 02:46:13 MET DST

"Przemek" <cornhole_at_darmo.alter.pl> wystukał(a):
> Jako, że czekam na wymianę (zwrot pieniędzy) za Hyundai'a 790D, który miał
> spieprzoną geometrię, w międzyczasie oglądałem inne monitory jakie chciał
mi
> sprzedawca dać w zamian.

ciesz sie ze chcieli Ci dac cos w zamian... mi nec'a fe750+ chcieli
wymienic tylko na inny egz tego samego modelu... a ze wszystkie
byly shitowe, to wyslalem to do serwisu z zalacznikiem w postaci
kartki A4 ze spisanymi wszystkimi wadami.

> No cóż - na grupie wiele osób zachwala Sony i wszystko inne co działa na
> Trinitronie. Mam aktualnie w zastępstwie NEC'a FE700 (Trinitron), który
poza
> niezłą ostrością jest beznadziejny.

a ja mam tymczasowo swojego starego CTX 1569UA i w porownaniu
do fe750+ jest rewelacyjny... a co do NEC'a: po pierwsze to diamondtron,
po drugie chyba malo sie przyjrzales, bo one maja duzo wiecej wad
skladajacych sie na ocene 'skrajnie beznadziejny', chyba, ze 700 jest
lepszy od 750 :-)))

--
Pozdruffka
.Peeter