Re: Chello na kilka kompow

Autor: D.Z. (123_at_abc.def)
Data: Sat 22 Sep 2001 - 15:34:47 MET DST

On Sat, 22 Sep 2001 07:58:09 GMT, "decyk" <m.dec_at_chello.pl> wrote:

>Do D.Z - sam piszesz, ze nie wiesz, wiec po co za chwile sciemniasz czlowiekowi.
>
>Temat byl walkowany wielokrotnie:
>http://gadula.nfosigw.gov.pl/network_FAQ/
>
>W chello jest jest blokada na MAC i potrzebne sa NAT'y, ale standardowe Windowsowe udostepnienia tez nie daja rady.
>Najlepszy jest Linux lub rejestracja MAC'a routera z NAT-em w sieci chello.
>
>decyk
Jak tez napiasale ze dokladnie nie wiem na czym to chodzi ale
rozjasniles mi w glowie
postaw links router/switch ktory ma swoj MAC numer i po klopocie
Jezeli przy rejstracji jest wymagany MAC twojej karty sieciowej
i tylko ta karta moze byc wykorzystana w sieci to tez nie ma problemu
gdyz linksys router/switch pozwala na klonowanie numeru MAC
i jak widac nie sciemniam czlowiekowi bo prawie wszystko mozna obejsc
w jakis sposob