Re: BINGO - Dziala!!! Biosy AMI sa Super !!!

Autor: Artur 'Zmechu' Prokopiuk (zmechu_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 21 Sep 2001 - 23:33:01 MET DST

W poprzednim odcinku serialu pl.comp.pecet "Marsjan" <Marsjanx_at_wp.pl>
napisał(a):

> No to pytanie za 5 punktow - dlaczego nie dziala zawsze?
> Ja tez uwalilem bios na takiej samej plycie i w zaden sposob nie udalo
> mi
> sie jej zmusic do wystartowania BOOT-blocka, a przeciez powinien sie on
> znajdowac w niezapisywalnej czesci epromu. Pomoglo dopiero sprzetowe
> programowanie (sprzedawca nie chcial slyszec o bezplatnej wymianie).

Z tego samego powody, z jakiego nie zawsze odpala się BootBlock na BIOS-ach
Awarda - "ten typ tak ma". Poza tym nowsze flashery defaultowo nadpisują
również BB, więc w razie awarii wszystko idzie w buraki.

Pozdrawiam
Artur

--
http://bios.help.pl