Re: BINGO - Dziala!!! Biosy AMI sa Super !!!

Autor: Marsjan (Marsjanx_at_wp.pl)
Data: Fri 21 Sep 2001 - 15:12:02 MET DST

> Wiem... skromnie dodam, że to ja powiedziałem autorowi tej strony ten
sposób
> (nie było tego wcześniej).

 No to pytanie za 5 punktow - dlaczego nie dziala zawsze?
 Ja tez uwalilem bios na takiej samej plycie i w zaden sposob nie udalo mi
sie jej zmusic do wystartowania BOOT-blocka, a przeciez powinien sie on
znajdowac w niezapisywalnej czesci epromu. Pomoglo dopiero sprzetowe
programowanie (sprzedawca nie chcial slyszec o bezplatnej wymianie).

Pozdrowienia
 Marsjan