Re: Lexmark + WinNT lub 2k = K³opoty

Autor: Krzysztof Zielinski (zielinski_at_warszawa.home.pl)
Data: Fri 21 Sep 2001 - 23:42:31 MET DST

U¿ytkownik "Sylwester Krzywicki" <sylwek_at_ceteko.com.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
> Witam szanownych grupowiczów.
>
> Mam nastêpuj±ce pytanie które mo¿e ju¿ powtórzy³o siê na forum a ja nie
mogê
> go namierzyæ.
> Chodzi o wredn± drukarkê Lexmark 2050, jest to oczywi¶cie drukarka GDI,
nie
> mogê nigdzie zdobyæ sterowników pod WinNT lub 2k. Dlatego pytam czy kto¶ z
> szanownych grupowiczów mo¿e takowe stery posiada lub wie co zrobiæ aby
> zacze³a drukowaæ ta przeklêta drukarka.

Jedyne wyj¶cie to wymieniæ na jak±¶ prawdziw± drukarkê np. HP. Mia³em
podobnego Lexmarka 1020 - pod NT sterowników nie by³o, a producent
powiedzia³ ¿ebym sobie kupi³ now±. Na szczê¶cie nied³ugo siê popsu³ i
kupi³em HP. Na Lexmarka wiêcej nie spojrzê.

KZ