Re: AMD idzie z dymem !

Autor: Widmo Komunizmu (trash_at_pisz.na.niusy.invalid)
Data: Fri 21 Sep 2001 - 23:12:55 MET DST

On Fri, 21 Sep 2001 10:53:44 +0200, Jacoj wrote:

> ROTFL!!! Podaj sensowniejsze.

zasygnalizowanie bledu systemowi operacyjnemu, przez smbus
czy cos w tym stylu, lub _skuteczne_ zwrocenie uwagi operatora
w jakikolwiek inny sposob.

> Ja wolałbym (gdy uszkodzi się chłodzenie) aby pod koniec długich
> obliczeń procesor zwolnił a nie zawiesił się, a Ty? Wolisz gdy
> całą pracę Ci szlag trafia?

programy wykonujace dlugie obliczenia maja zwykle checkpointing.
nie, nie lubie kiedy cala prace szlag mi trafia, ale jeszcze bardziej
wkurza mnie, kiedy z nieznanych powodow system wlecze sei jak zolw
i nie mam mozliwosci szybkiego zdiagnozowania problemu.

> Nigdy, ale bardzo często widziałem krzywo założone (mały punkt
> styku radiatora z prockiem) lub zatarte/zepsute wiatraczki, a to
> wystarczy do przegrzania procesora i zawieszenia systemu.

nie wiem, jak mozna krzywo zalozyc radiator, ale nie jestem
serwisantem wiec malo w zyciu widzialem. wiatraczek nawala dosc
rzadko, poza tym jego awaria nie zagraza spaleniem procesora.