Re: AMD idzie z dymem !

Autor: Jacoj (jacoj_at_poczta.fm)
Data: Fri 21 Sep 2001 - 10:53:44 MET DST

"Widmo Komunizmu" <trash_at_pisz.na.niusy.invalid> wrote in message

> tak czy inaczej to glupie rozwiazanie.

ROTFL!!! Podaj sensowniejsze.

> przegrzany procesor
> powinien sie zawiesic lub zresetowac, w ten sposob ulatwilby
> zauwazenie i naprawienie problemu.

Ja wolałbym (gdy uszkodzi się chłodzenie) aby pod koniec długich
obliczeń procesor zwolnił a nie zawiesił się, a Ty? Wolisz gdy
całą pracę Ci szlag trafia?

> kiedy ostatni raz spadl ci radiator z procesora?

Nigdy, ale bardzo często widziałem krzywo założone (mały punkt
styku radiatora z prockiem) lub zatarte/zepsute wiatraczki, a to
wystarczy do przegrzania procesora i zawieszenia systemu.

--
Jacoj - Jacek Jakubowski  [ e-mail: jacoj_at_poczta.fm ]
Prawo Beckhapa: Uroda x rozum = constans