Re: NAGRYWARKA ZPALIŁA HDD w/g FF Computer ???????????????????????

Autor: RusH (rush_at_kiti.pulse.pdi.net.SPAM)
Data: Fri 21 Sep 2001 - 21:32:13 MET DST

-=KEVLAR=- napłodził(a):

> Witam.
> Mam wedlug mnie glupie pytanie, ale nie mam wyjscia.
>
> Czy nagrywarka Plextor 8/20 SCSI na kontrolerze Tekram DC 315
> mogla spowodowac padniecie Barrakury III ?????????
>
> Sprzedalem ta nagryware znajomemu. Po tygodniu wraca z
> pretensjami ze nagrywarka sie wiesza, wyskakuja bledy w kazdym
> programie do wypalania i na 3 roznych systemach (98, ME, 2K).
> W dodatku zwalil sie dysk i w Prokomie, chyba w Łodzi nie
> uwzglednili reklamacji gwarancyjnej, bo podobno (ja tego
> HD nie widzialem) w jakims ukladzie jest dziura :)) lub zostal
> [...]

LMAO wlasnie dlatego NIGDY nie daje papierkow z gwarancjami ludziom
ktorym skladam kompy - bo czlowiek zielony da sobie wmoowic wszystko -
mnie NIC nie obchodzi co sobie wymysla osoba za biurkiem bo ja mam
GWARANCJE gdzie nie ma napisane ze jak jest dziura w scalaku to
gwarancja nie dziala .. ale zielony pacjent da sobie wmowic ze krowy
mleka nie beda dawac od AMD :P

--
Pozdrawiam.
RusH   // BigTowerATX CaseMod