NAGRYWARKA ZPALIŁA HDD w/g FF Computer ???????????????????????

Autor: -=KEVLAR=- (kevlarcd_at_terramail.pl)
Data: Fri 21 Sep 2001 - 20:26:48 MET DST

Witam.
Mam wedlug mnie glupie pytanie, ale nie mam wyjscia.

Czy nagrywarka Plextor 8/20 SCSI na kontrolerze Tekram DC 315
mogla spowodowac padniecie Barrakury III ?????????

Sprzedalem ta nagryware znajomemu. Po tygodniu wraca z
pretensjami ze nagrywarka sie wiesza, wyskakuja bledy w kazdym
programie do wypalania i na 3 roznych systemach (98, ME, 2K).
W dodatku zwalil sie dysk i w Prokomie, chyba w Łodzi nie
uwzglednili reklamacji gwarancyjnej, bo podobno (ja tego
HD nie widzialem) w jakims ukladzie jest dziura :)) lub zostal
wypalony przez impuls z zewnetrznego zrodla( czyli z nagrywarki
bo byla ostatnim instalowanym komponentem). Dodatkowo w
FF Computers w Bielsku (tam kupilem kontroler) powiedzieli, czy
raczej dali do zrozumienia mojemu znajomemu, ze jest to bardzo
mozliwe tym bardziej na tym kontrolerze. Tak to zrozumialem, co
mi opowiedzial znajomy. Nie mam powodu mu nie wierzyc, chociaz
ludzie sa rozni i czasami ich dzialania niezrozumiale.
Moje zdanie jest takie: TOTALNA KPINA

Do tego, w serwisie w/w Prokomu mieli przeczyscic CDRa i go
sprawdzic. Zaraz potem ja go dostalem i w ogole nie czytal CDRow.
Okazalo sie ze na soczewie byly linie papilarne a laser byl zablokowany
miedzy magnesami gdzie sie normalnie porusza. To pokazuje fachowosc
owego serwisu. Co najciekawsze, jak obmyłem laser i go odblokowalem
to normalnie wszystko chodzi, tak jak chodzilo mi przez rok zanim
nie sprzedalem CDRa.

KUZWA O CO TU BIEGA ???????
Nie chce zeby mi sie dysk zpalil. Bo jesli cos takiego sugeruje facet z FF
to ja kuzwa zwracam im ten cholerny kontroler :)))
A moze napisac z reklamacja do Plextora ? :))))
Wiem, wiem zartowalem, to jest niemozliwe. Mialem juz w sumie z 7 roznych
nagrywarek w zyciu od 2x do 12x ale wszystkie dzialaly. No poza Teaciem
ktory nagrywal plyty nie do odczytania i od tego czasu TEACa nie kupie :))

KevlarCD