Re: KYRO II

Autor: PeJot (pjsoft_at_poland.com)
Data: Fri 21 Sep 2001 - 18:45:08 MET DST

Użytkownik GrzMiL <grzmil_at_interia.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:9oan50$lto$1_at_news.tpi.pl...
[...]
> Eeeeeeeee tam, nie klam :)!

Nie kłamie :)
Karta jest OK po prostu uniwersalna i do pogrania i 2d.

Cena kart GF2 PRO tak spadła że Kyro2 Herculesa nie wydaje mi
się jednak atrakcyjna i kupiłem tą pierwszą.
Ale jeżeli ktoś lubi nowości i ma jakieś niemiłe doświadczenia
z Nvidią to czemu nie.

> Ja mam Hercules 3D Prophet Kyro II 64 MB i myka jak szaolne.
> Od poczatku lipca jechalem na sterownikach z konca czerwca czyli w zasadzie
> jedne z najstarszych.
> A co do wydajnosci to jest to raczej GF 2 GTS.
> W Quake 3 na filtrowaniu Bilinearnym i max detale moge grac w

Wlącz sobie anizotropowe albo trilinearne to będziesz musiał zejść do 800x600 ;)
Mojego GF'a 2 to nie rusza ...

[...[
> Zadnych bledow nie widzialem w serious sam tribes 2 itd.

Nosisz grube okulary ? ;)

[...]
> Szczeze polecam ta karte
> Problemem jest chyab tylko jej grzanie sie
> po stronie chipa na luminacie jest taka mala czarna kostka w samym rogu
> karty
> (szczelam ze to stabilizator napiecia), ktory sie tak gzeje ze mozna sie
> poparzyc :)

Tak jak wszystkie regulatory scalone.
Raczej jest sprawny bo jakby się spalił to by karta
nie wystartowała ...

PeJot