Re: KYRO II

Autor: GrzMiL (grzmil_at_interia.pl)
Data: Wed 19 Sep 2001 - 20:11:46 MET DST

> _Średnia_ wydajność Herculesa 3dprophet 4500 jest koło GF2mx400 ale ma
lepszą
> jakość obrazu (zwłaszcza od jakiś Palit czy Mint) jest dużo droższa -ponad
500zł-czyli
> można mieć za to już np. Pixel GF2 GTS PRO- którą to polecam.
>
> Pozatym jest to w miare nowa karta i trzeba instalować najnowsze
> sterowniki jakie wychodzą bo czasami kaszani się obraz w 2D lub 3D.

Eeeeeeeee tam, nie klam :)!
Ja mam Hercules 3D Prophet Kyro II 64 MB i myka jak szaolne.
Od poczatku lipca jechalem na sterownikach z konca czerwca czyli w zasadzie
jedne z najstarszych.
A co do wydajnosci to jest to raczej GF 2 GTS.
W Quake 3 na filtrowaniu Bilinearnym i max detale moge grac w
rozdzielczosci 1600*1280 ale czasami zacina
W Serious sam gralem na max detalach 1024*768
Jak narazie kazda gre wlaczam na max detale i 1024*786

Zadnych bledow nie widzialem w serious sam tribes 2 itd.
Wszystko chodzi idealnie za wyjatkiem Max Payane ktory po pewnym czasie sie
restartuje lacznie z komputerem :((
Ale to na starych sterach na nowych jeszczen nie sprawdzalem
jak dalej bdzie sie wieszla to dam znac na grupe.

Szczeze polecam ta karte
Problemem jest chyab tylko jej grzanie sie
po stronie chipa na luminacie jest taka mala czarna kostka w samym rogu
karty
(szczelam ze to stabilizator napiecia), ktory sie tak gzeje ze mozna sie
poparzyc :)

=====  Pozdrawiam =====
=====     GrzMiL     =====
===   grzmil_at_interia.pl   ===