Re: AMD idzie z dymem !

Autor: Sebastian Kaliszewski (Sebastian.Kaliszewski_at_softax_com.pl)
Data: Fri 21 Sep 2001 - 17:23:23 MET DST

"Wozik" <wozik_at_lublin.top.pl> wrote in message
> "Sebastian Kaliszewski" <Sebastian.Kaliszewski_at_softax_com.pl> pisze

> stopni),
>
> No jasne, a mój kumpel pierwszy raz widział procesor na oczy, wszystko
> pozakładał odwrotnie.

Tez widzialem paru co niejeden komputer skrecali, a o pascie silikonowej nie
mieli bladego pojecia. Jeden gociu to nawet mial firme skladajaca
komputery...

> I nie rozśmieszaj mnie z tym radiatorem obróconym o 180 stopni.

To jest typowy blad. Ludzie zakladaja koolerki tyl-naprzod, bo tak czesto
latwiej jest zapiac

A jakby wentylator zostal zalozony prawidlowo to be sie proc nie spalil.
Nawet gdyby wiatraczek sie nie krecil.

--
                              Sebastian Kaliszewski