Re: AMD idzie z dymem !

Autor: Gozdek (gozdek_at_wsisiz.edu.pl)
Data: Fri 21 Sep 2001 - 11:18:36 MET DST

Użytkownik "Michał" <mzabiegly_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> test AMD tez odbywal sie na nowoczesnej płycie Siemensa i na nic sie ta
> ochrona "shutdownem" nie przydała

A skad masz pewnosc ze ta opcja byla wlaczona podzcas testu???
Wydaje mi sie ze byla wylaczona, bo inaczej caly "test" bylby testem
zabezpieczen na plycie...

BTW. Przed chwila zrobilem swoj osobisty test - w biosie ustawilem
wylaczanie kompa po
osiagnieciu 50C. Mam plyte Soltek SL-75KAV i Athlona1,4/266.
Wszystko sie ladnie wylaczylo zaraz po osiagnieciu 50C.

Gozdek