Re: Mam zbyt duzo kasy....:)))

Autor: Paweł Be. (cinfo_at_klub.chip.pl)
Data: Fri 21 Sep 2001 - 10:01:28 MET DST

Użytkownik "Qlfon" <qlfon_at_yahoo.com> napisał w wiadomości
> Witam!
> Moze nie dokladnie tak jak w tytule ale moja instytucja w ktorej pracuje
> musi wydac kase....powiedzmy ze jest tego ok. 4 tys pln i zdecydowano, ze

Za 4 tys brutto. Kupisz:

- Monitor 17" samtron 76E
- Obudowa - ladny codegen 300 W bardzo cichy.
- Plyta glowna np Shuttle MS 21 z sisem 730 (wbudowana grafika i dzwiek)
- procek Duron 850 + cooler (najlepiej dobry i cichy bo sie siedzi przy tym
godzinami)
- 256 SDRAM
- dysk 7200 samsung (20 GB)
- klawiatura
- mysz + podkladka
- win 98 SE
- word 2000 OEM
- HP 959 C + kabel
- UPS 300
- glosniki
- karta sieciowa level one 10/100
- dowoz i ustawienie sprzetu - (instalacja, konfiguracja itd.)

I to do pracy biurowej faktycznie jest wypas :-))) Przy zalozeniu, ze w tym
biurze pisze sie pisma, czy bardziej rozlegle prace lub jakies zestawienia w
excelu lub tworzenie prostych baz i prostych stron www. Moze byc to tez
jakas niezbyt duza ksiegowosc.

P.