Mam zbyt duzo kasy....:)))

Autor: Qlfon (qlfon_at_yahoo.com)
Data: Wed 19 Sep 2001 - 14:49:04 MET DST

Witam!
Moze nie dokladnie tak jak w tytule ale moja instytucja w ktorej pracuje
musi wydac kase....powiedzmy ze jest tego ok. 4 tys pln i zdecydowano, ze
mam sobie za to kupic kompa....Fajnie, nie....no i mam problem...Czytuje
grupe od kilku mies. i widze ze co do tego co jest najlepsze nie ma zgody.
Otoz powiem moze czego potrzebuje i zaczekam na Wasza opinie....
Komp ma sluzyc do:
praca (Office 2000)
siec (I-net, poczta itp)
grafika - skany, obrobka grafiki (PShop)
Muzyka:) mp3,
Filmy DivX:)))
od czasu do czasu gierki....
Wydaje mi sie ze odp. dla mnie bedzie Athlon 1400, hdd ok 40BG (nie musi byc
7200 rpm ze wzgledu na ich (podobno) wieksza awaryjnosc). Potrzebuje tez
dobrej i szybkiej nagrywarki, myslalem o TDK AI-241040X. Monitor plaski,
byle nie Trinitron (te druciki:)) 17" ew. jakas 19" (1280x720 przy 85Hz to
mus). Szybka grafika 3d i ostra 2d (zawsze mialem Matroxy, ale w 3d to
niestety one nie rzadza wiec pewnie stanie na jakims GForce'u (na jakim?).
Pamieci to na dzien dobry 256 MB, w przyszlosci pewnie bedzie podwojona. Moj
problem dotyczy przede wszystkim plyty glownej: na jakim chipsecie ja
wybrac. Jaki model i od kogo?
No i na koniec: jaki skaner (Epson 640U a moze Microtek ScanMaker 4600) i
jaka drukarka (szybki laser cz-b) - Oki14ex??
Ludzie pomozcie! Nie chce wywalic kasy w bloto i pozniej zalowac, ze Was nie
pytalem....

--
Pozdrowka!
Qlfon;)