Re: AMD idzie z dymem !

Autor: adadur_at_poczta.onet.pl
Data: Fri 21 Sep 2001 - 08:22:55 MET DST

> Będzie chodził wolniej _tylko_ wtedy gdy wysiądzie chłodzenie,
> przy normalnym chłodzeniu będzie chodził z normalną szybkością.
Sprostowanie przy nominalnej temperaturze pracy jak bedzie ponad normą to
bedzie zwalniam - a te ponad normą w P4 lubi się często zdarzać przeważnie w
tanim zestawie P4 gdzie człowieczek nawet nie może zdjąć boku obudowy.

> Taaaa, nie rozśmieszaj mnie, wolisz procek który się spali
> lub zawiesi gdy wysiądzie chłodzenie, od takiego, który nadal
> będzie pracował, choć wolniej?

E....tam i tak mam celerony. A tak wogóle wole ten który może się spaliś z
prawdopodobieństwem mniejszym niż wygrana w totolotka. Ale jednocześnie jak bym
miał wybierać pomiedzy pentiiumami to napewno nie P4 tylko P3.

Pozdruffka
adadur