Re: AMD idzie z dymem !

Autor: Jacoj (jacoj_at_poczta.fm)
Data: Fri 21 Sep 2001 - 10:57:42 MET DST

<adadur_at_poczta.onet.pl> wrote in message news:563e.00000006.3baadcbe_at_newsgate.onet.pl...
[...]
> Sprostowanie przy nominalnej temperaturze pracy jak bedzie ponad normą to
> bedzie zwalniam - a te ponad normą w P4 lubi się często zdarzać przeważnie w
> tanim zestawie P4 gdzie człowieczek nawet nie może zdjąć boku obudowy.

W tanim zestawie, taki Athlon będzie się ciągle zawieszał...

> E....tam i tak mam celerony. A tak wogóle wole ten który może się spaliś z
> prawdopodobieństwem mniejszym niż wygrana w totolotka.

Ciekawe... bo na grupie już paru osobom udało się puścic z dymem procki.

> Ale jednocześnie jak bym
> miał wybierać pomiedzy pentiiumami to napewno nie P4 tylko P3.

A co to ma do rzeczy? Przecież rozmawiamy o zabezpieczeniach
termicznych procesorów. BTW ja mam Athlona 1,2GHz.

--
Jacoj - Jacek Jakubowski  [ e-mail: jacoj_at_poczta.fm ]
Prawo Murphy'ego: