Re: AMD idzie z dymem !

Autor: Jacoj (WYTNIJ_TO_jacoj_at_poczta.fm)
Data: Thu 20 Sep 2001 - 18:57:04 MET DST

<adadur_at_poczta.onet.pl> wrote in message news:77c1.00000004.3ba9cb62_at_newsgate.onet.pl...

> absolutnie nie dopuszczalne - po kiego wydawać tyle kasy na procesor który
> bedzie chodzil o połowe wolniej.

Będzie chodził wolniej _tylko_ wtedy gdy wysiądzie chłodzenie,
przy normalnym chłodzeniu będzie chodził z normalną szybkością.

> Nie faworyzuje żadnego z procków!

Taaaa, nie rozśmieszaj mnie, wolisz procek który się spali
lub zawiesi gdy wysiądzie chłodzenie, od takiego, który nadal
będzie pracował, choć wolniej?

--
Jacoj - Jacek Jakubowski  [ e-mail: jacoj_at_poczta.fm ]
Prawo Murphy'ego: