Re: AMD idzie z dymem !

Autor: Norbert (gromforum_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 21 Sep 2001 - 02:35:37 MET DST

> ponosi cie wyobraznia, ten test to darmowa reklama Intela,
> AMD nie sprzedaje sie od wczoraj i jakos nikt sobie mieszkania nie spalil.
>
> --
> Karol, ICQ# 75033121 irc #utpl
Hmmm... wyczuwam tu typowy przyklad "klapek na oczy"
Juz objasniam ... mowi on o tym ze to co mam jest the best i mimo pewnych
niedociagniec bede za to walczyl do upadlego...

Mialem i AMD i Intele... teraz mam intelka.
Jednak i jeden i drugi procek ma swoje wady i zalety wiec prosze nie
rozpoczynajcie kampanii co leprze bo to nie ma sensu.
Stanowczo jednak nie zgadzam sie zeby to co pokazalo tomshardware bylo
reklama intela.
Z intelem akurat maja tyle co nic wspolnego , a to ze intel wygral ta
konkurencje to jego punkt.
Ciekawe czy jak by wygral AMD to bys intela bronil ???
Raczej nie , a dlaczego ? bo masz amd.
Ja rozumiem ze jedni maja swoje religie , inni sa kibicami a jeszcze inni
lubia swoje procki , ale to nie powod by na cala konkurencje wieszac psy
tylko dlatego ze sie ma amd.
Sa dziedziny gdzie jest gora intel i sa gdzie jest nia amd ... rownowaga
musi byc i nie warto prowadzic wojen.
Zreszta przyklad prosty , jak ktos ma malucha to czesto mowi ze woli malca
od merca i to jego prawo wyboru.
i choc taki poglad wywoluje u innych usmiech to wlasciciel ma prawo do
swojego zdania a wcale nie musi od razu mowic ze merc to szmelc.
To dziala w obie strony amd-intel intel-amd.
Norbert

--
r e k l a m a
Lista Plac [ http://listaplac.onet.pl ]