Re: AMD idzie z dymem !

Autor: Norbert (gromforum_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 21 Sep 2001 - 02:35:27 MET DST

> A widzieliście prz jakiej to temperaturze nastąpilo...
> Realnie raczej nie do osiągnięcia.
> Chyba że także zdejmiemy sobie radiator
> pozdruffka
> adadur
Realnie nie do osiagniecia ???
A czy odpadniecie radiatorka z wiatrakiem jest nie realne???
Otoz mojemu koledze sie to zdarzylo na 3 iesiace po zakupie komputera i
procek do wymiany , na szczescie plyta glowna raczej nie ucierpiala.
Wiec slowo realnie w twojej wypowiedzi raczej nie pasuje za bardzo.
Norbert

--
r e k l a m a
Lista Płac [ http://listaplac.onet.pl ]