Re: AMD idzie z dymem !

Autor: AnTyCh (antychryst_at_poland.com)
Data: Fri 21 Sep 2001 - 09:48:34 MET DST

Użytkownik "Norbert" <gromforum_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Stanowczo jednak nie zgadzam sie zeby to co pokazalo tomshardware bylo
> reklama intela.
> Z intelem akurat maja tyle co nic wspolnego , a to ze intel wygral ta
> konkurencje to jego punkt.

test ten mial sensu, nie odzwierciedla zadnej sytuacji ktora moze
rzeczywiscie zaisntniec, prawdobodobienstwo samoczynnego
odpadniecia radiatora miesci sie w granicy bledu pomiarowego.
nie mowie ze Tom mial zamiar reklamowac Intela, ale taki
efekt ma ten caly "test".

> Ciekawe czy jak by wygral AMD to bys intela bronil ???
> Raczej nie , a dlaczego ? bo masz amd.

bledne rozumowanie, teraz mam AMD ale miale niedwano Intela
i przed czy po zmianie procka mialem takie same poglady,
moja wiedza o sprzecie nie ogranicza sie do chwalenia tego co mam,
dostrzegam wady i zalety obu konstrukcji i uwazam to co zaprezentowal
Tom poza makretingowym nie ma zadnego znaczenia.

> Ja rozumiem ze jedni maja swoje religie , inni sa kibicami a jeszcze inni
> lubia swoje procki , ale to nie powod by na cala konkurencje wieszac psy
> tylko dlatego ze sie ma amd.

albo to nie jest uwaga dla mnie, albo zle mnie zrozumiales.

--
Karol,   ICQ# 75033121  irc #utpl
"The Shit has hit The Fan"  - Mr. Beefy