spalone Athlon'y <-> wytrzymale Pentium'y

Autor: Krzysiek_ (krzysiek_24_at_wp.pl)
Data: Thu 20 Sep 2001 - 21:28:51 MET DST

Witam

przesylam na liste ciekawy - wg. mnie - kawalek testu i jestem ciekawy
waszych komentarzy:

----- poczatek -----------------------------------------
Dobrze wszystkim znany serwis Tom's Hardware przeprowadził dosyć
ekstremalne testy (polegające na zdejmowaniu coolera z procesora w
trakcie pracy) na 4 niczemu winnych procesorach - co dla dwóch z nich
okazało się śmiertelne. Tymi procesorami były :
Intel Pentium 4 2GHz
Po tym jak zdjęto cooler, system zwolnił lecz działał zupełnie
normalnie.
Temperatura procesora wynosiła 29 stopni Celcjusza.
Intel Pentium III (Coppermine) 1GHz
System zawiesił się, lecz po ponownym włączeniu komputera procesor
pozostał sprawny.
Temperatura wyniosła 38 stopni Celcjusza.
AMD Athlon (Thunderbird) 1.4GHz
System zawiesił się, procesor się spalił.
Temperatura wyniosła 370 stopni Celcjusza.
AMD Athlon MP (Palomino) 1.2GHz
System zawiesił się, procesor się spalił pomimo wbudowanego miernika
temperatury.
Temperatura wyniosła 300 stopni Celcjusza.
Pozostawiamy to bez komentarzy - całość testu tutaj:
http://www.tomshardware.com/cpu/01q3/010917/index.html

zrodlo: http://rodan.net/nowosci.php?id=444

pozdrowienia
Krzysiek