Re: spalone Athlon'y <-> wytrzymale Pentium'y

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Fri 21 Sep 2001 - 07:35:54 MET DST

Użytkownik Krzysiek_ <krzysiek_24_at_wp.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3BAA4373.37483A07_at_wp.pl...
> Witam
>
> przesylam na liste ciekawy - wg. mnie - kawalek testu i jestem ciekawy
> waszych komentarzy:
>
> ----- poczatek -----------------------------------------
> Dobrze wszystkim znany serwis Tom's Hardware przeprowadził dosyć
> ekstremalne testy (polegające na zdejmowaniu coolera z procesora w
> trakcie pracy) na 4 niczemu winnych procesorach - co dla dwóch z nich
> okazało się śmiertelne.

bardzo ciekawe a jeszcze głupsze !!!
to tak jak by sprzwdzac przy jakiej wilgotności nastąpi spięcie w kompie
polewając go prysznicem - idiotyzm !!!

przeciez większość (czyt. kazda pod Athlona Durona itp.) ma w BIOS'ie
mozliwosc ustawienia temp przy której komp sie wyłacza !!!!!!
tylko chyba idioci uznali by za sensowne wyłaczenie tego czujnika

to tak jak by w samochodzie wyjąć miernik poziomu i temp. oleju i dziwić się
ze sie silnik zatartł !!!!

pozdrowienia dla wszystkich "sprawnych inaczej"