Re: Pliki powyzej 100MB

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Thu 20 Sep 2001 - 20:55:16 MET DST

"Slawomir Marczynski" <slawek_at_s1.tuniv.szczecin.pl> wrote in message

> A wiesz ile mial bajtow BIOS do plyt ABIT'a na serwerze?

Strona abita mi sie nie laduje (jeb... telepsy, a dzisiaj palcilem
rachunek) wiec teraz nie sprawdze.

> Dalej bedziesz twierdzil, ze user (taki jak ja) ma byc
> masochista i kupowac plyte gowna zamiast takiej, przy ktorej
> bedzie mial - owszem zero - ale problemow?

Powiedz mi co za problem dla zwyklego usera jest zainstalowac
sterowniki do plyty glownej, jak nie umie to w serwisie zrobia to
z radoscia.

> Co z tego? Wymienial. Pentiumki 60 tez wymienial.

Znowu blad nie do skorygowania programowo zreszta
intel na poczatku nie zamierzal wymieniac procesorow
twierdzil ze przeklamania sa bardzo male i nikomu
nie beda przeszkadzac, na dodatek nie zrobil zadnych latek!!!
Dopiero po naglosnienu sprawy i mediach zdecydowal sie
na wymiane.

> Pewnie jak sie okaze ze w plycie ixyz bedzie blad - to tez
> wymieni.

Tak jak wyminial Pmmx ktore sie losowo wieszaly ;-)
Gdzie poczatkowo intel zaprzeczal, dopiero pozniej
wydal LATKE do tego. Malo tego intel nie poprawil
tego bledu i pojawial sie on w dalej w produkowanych
procesorach.
Niesty intel nie jest tak wspanialy jak Ci sie wydaje.

> W chipsetach VIA tez bledu nie daje sie naprawic programowo

Jak nie sie da, skoro sie da.
Poza tym to nie jest problem konstrukcyjny chipsetu tylko problem z
lenistwem producentow biosow.
Jak tak czytasz namietnie viahardwere to chyba czytales oficjalne
stanowisko na temat "868b bug"

"The data corruption error, which some web sites and people have
reported with the 686b Southbridge, is caused by incorrect bios
registry setting to the Northbridge. These bios settings were made
by motherboard manufacturers, in an attempt to fix a conflict with the
Sound Blaster Live Value cards. Information has been provided to all
motherboard manufacturers on how to correctly resolve both the data
corruption error and the Sound Blaster Live conflict."

> - tj. na www.viahardware.com jest pelno listow od ludzi,
> ktorzy i wyflaszowali BIOS i wrzucili 4in1 i cuda inne
> robili - a ciagle maja trudnosci np. z podlaczeniem drugiego
> HD.

Jak sami nie potrafia to niech dadza swoj zestaw do serwisu,
do specjalistow im to zajmie gora 10minut.

> Proponuje nie plesc glupot, tylko chwile sie zastanowic:
> jaki interes jako klienci mamy kupowac sprzet, o ktorym z gory
> wiadomo ze jest niekompatybilny, niestabilny i od nowosci
> wymaga naprawiania?

Kazdy chipset ma jakis blad i nie wazne czy to intel czy via
wazne jest tylko jaki jest to blad i w jakich warunkach sie
ukazuje. Intel mial o wiele gorsze wpadki w swojej
karierze od via.

-------
Krzysiek >>> mailto:silverman_at_go2.pl
GGadulec >>> 429818
>>> http://biohazard.com <<<
!!!Music's for you and me, Not the fucking industry!!!