Re: PII, 256 MB ram, Atrend 6220, overclocking i lekki(?) cyrk

Autor: Przemysław Ryk (fiku_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 20 Sep 2001 - 15:58:14 MET DST

Nie miałeś <zetware_at_poczta.onet.pl> co robić i w przypływie natchnienia,
albo wskutek stanu permamentnego znudzenia, wystukałes w wiadomości
77c1.00000002.3ba9b44a_at_newsgate.onet.pl, co następuje:
(ciach...)
> Uszkodziłeś sobie Dima podczas demontażu.

Tyle, że ściągając radiator wcale nie musiałem DIMM'ów demontować... :)

> Przy czyszczeniu jakiś opiłek metalu wpadł gdzieś i przy wysokiej
> częstotliwości wprowadza zakłócenia lub zwiera po rozgrzaniu się.

Aha

> Oczywiście jeżeli procesor dobrze przylega do radiatora i nie pogorszyłeś
> warunków chłodzenia w wyniku porządków (inaczej ułożone taśmy, gdzieś
indziej
> ustawiony komputer, itp.)

Taśmy ułożone tak samo (inaczej się za bardzo nie da), komputer stoi w tym
samym miejscu. Ale jakieś 10 minut temu zrobiłem co innego - przestawiłem
zworki na płycie głównej z pozycji dla Pentium II 350 (płyta 100, mnożnik
3,5), na te dla Pentium II 400 (płyta 100, mnożnik 4). Ustawiłem w BIOS
częstotliwość płyty na 133 MHz i jak na razie działa...

--
.:: Przemysław "Maverick" Ryk - webdesigner ::.
.: http://p-ryk.pac.pl - wersja mocno tymczasowa :.