write protect - padnięty kontroler ???

Autor: janekh_at_poczta.onet.pl
Data: Thu 20 Sep 2001 - 16:22:10 MET DST

Kupiłem parę dni temu płytę główną, na której obserwuję dziwny problem ze
stacją dyskietek. Nie mam problemu z odczytem dyskietek, zaś w momencie zapisu
stacja krzyczy, że dyskietka jest zabezpieczona przed zapisem. Co ciekawe jeśli
podepnę ten sam zestaw (tasiemka, flop, dyskietka) do drugiego komputera -
wszystko jest OK. Poza tym jednym problemem płyta wydaje się być OK.
Gdzie może byc problem, może ktoś jużmiał coś podobnego ?! Czy to kontroler nie
działa poprawnie, czy może płyta ma jakieś zabezpieczenie na wypadek zapisu
(lecz nigdy się z czymś takim nie spotkałem). Nie mam niestety opisu jumperów
do płyty. Może ktoś ma podobną, lub wie gdzie szukać. Jej symbol to 693-596B-
8671. Płyta jest na chipsecie: VIA VT82C691 Apollo Pro.

Z góry dziękuj za pomoc i pozdrawiam Wszystkich Grupowiczów,
janekh_at_poczta.onet.pl