Odp: płyta ECS K7S5A SiS-735

Autor: stryjek (stryjek_at_poczta.fm)
Data: Thu 20 Sep 2001 - 09:05:23 MET DST

Użytkownik trzmiel <ach_at_skrzynka.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9ob5k8$d0h$1_at_news.tpi.pl...

> mialem juz okazje pobawic sie 2 komputerem z ta plyta i uwazam ze jak za
ta
> cene to bardzo dobra plyta. jej jedyny minus to brak mozliwosci
podkrecania
> ale slyszalem ze sa nieoficjalne biosy co to umozliwiaja. poczytaj testy
na
> www.in4.pl

ciach

Mam bios z 6.08.01 sciagniety z jakiegos poslkiego serwisu na ktorym mozna
ustawic magistrale 150/150.
Nie jest to chyba nieoficjalny bios bo na stronie ECS widzialem bios z
6.08.01 ale nie chcialo mi sie sciagac i sprawdzac czy jest to to samo ;))

> pzdr.
> trzmiel

pozdrawiam

--