Re: p³yta ECS K7S5A SiS-735

Autor: trzmiel (ach_at_skrzynka.pl)
Data: Thu 20 Sep 2001 - 00:15:27 MET DST

U¿ytkownik <yaya_at_interia.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
> Czy ktos mial te plyte z chipsetem SiS-735, jak sie sprawuje, chcialbym na
ta
> plyte zalozyc athlona 1,4 GHz ale nie wiem jaki jest FSB czy ma 266 MHz,
bo w
> opisie nie ma, pozatym plyta jest podejrzanie tania wiec chcialbym sie
> dowiedziec czy ktos ja juz wczesniej mia i jakie ma wrazenia.

mialem juz okazje pobawic sie 2 komputerem z ta plyta i uwazam ze jak za ta
cene to bardzo dobra plyta. jej jedyny minus to brak mozliwosci podkrecania
ale slyszalem ze sa nieoficjalne biosy co to umozliwiaja. poczytaj testy na
www.in4.pl

plyta ma obsluge fsb 266 i smialo mozesz na nia wlozyc athlona fsb 266.
plyta ma kiepskie osiagi przy pamieci sdram i procach na fsb 200 mhz ale na
ddr'ach i athlonach 266 pokazuje co potrafi ;-)

pzdr.
trzmiel