Re: Adaptec AHA-2940AU PCI SCSI

Autor: Stanisław Łyjak (lyjak_s_at_ata-int.com.pl)
Data: Thu 20 Sep 2001 - 08:56:36 MET DST

"Zibi (the Moose)" <lutomski_at_mentor.edu.pl> wrote in message
| Podpisując się jako "Gozdek" <gozdek_at_wsisiz.edu.pl>, w przypływie

| Ja ma Jamahę podpietą do qńtrolera Initio
| i tesz siem wyszukują wzajemnie z 10 sek.
| IMHO nie da się tego nijak obejść :-((
| A może ktoś wie? Chętnie skorzystam ;-))
|
| --
Jeśli masz na kontrolerze BIOS służący do bootowania z HD, spróbuj go
zwyczajnie wyciągnąć z podstawki. Nie wpłynie to na możliwości obsługi
urządzeń SCSI z wyjątkiem możliwości bootowania z twardego dysku SCSI, która
to właściwość jest raczej w domowych warunkach rzadko wykorzystywana. To
może pomóc, a na pewno nie zaszkodzi. Ja to zrobiłem, ponieważ AHA2490 z
BIOS-em mała kłopoty z obsługa Syquesta (pamięć masowa na wyjmowane dyski
256Mb). Po kastracji - bez problemu.

--
Z poważaniem
Stanisław Łyjak