Re: Internet + Tv Kablowa

Autor: ein (trefl_at_interecho.com)
Data: Thu 20 Sep 2001 - 01:20:07 MET DST

> siedze w stanach na kablu i masz racje ze szybkosc beedzie zalezna od
> ilosci uzytkownikow
> u mnie sie to wacha od 500 kbit/sek w godzinach szczytu do 4 mbit/sek
> gdy ruch maleje
> raz pociagnolem nawet 7 mbit/sek ale to zadkosc, chyba ze jest jakis
> mecz w telewizji

tja...nawet w telewizji takich predkosci sie nie widzialo ;o)

ehh...stany

swiatlowod do chalupy - T3 ?...ze sie tak z ciekawosci zapytam

pzdr
ein

btw sam mam stalke i jest ok.. ale 500-600 to mam tylko lokalnie przy
uploadzie do naszego gudizcenter
btw2 (topic)...jezeli takie male miasto to szansa jest ze bedzie spox ( u
mnie sa 4 osiedla i jest oki)