Re: pyt o monitor

Autor: Alti (alti_at_garbomania.com.pl)
Data: Thu 20 Sep 2001 - 01:19:25 MET DST

Użytkownik "Vincent" <tescu_at_2com.pl> napisał w wiadomości
> Za ile używaną 17'?
> Czy jest sens kupować coś takiego, czy lepiej dozbierać na nowy. Nie
tworze
> raczej żadnej grafiki, bardziej chodzi mi o więcej miejsca w Wordzie,
filmy.

Wypasiona 17 EIZO z odswiezan iem przy 1024/768 108Hz jest we Wroclawiu za
580pln albo 560, nie pamietam. Czegos o takich parametrach nowego nie kupisz
ponizej 1100. Na moj gust warto zwlaszcza ze niektore sklepy daja od 3 do 6
mc gwarancji na takie monitory. Inna rzecza jest tez to ze monitory raczej
sie nie psuja jesli nie sa skopane od poczatku tzn jesli chodzil kilka
miesiecy i wsio ok to dalej tez bedzie ok.
Pozdrawiam
Wojtek