Re: Internet + Tv Kablowa

Autor: D.Z. (123_at_abc.def)
Data: Thu 20 Sep 2001 - 01:04:36 MET DST

On Wed, 19 Sep 2001 18:18:29 +0200, "Damian K." <damian12_at_go2.pl>
wrote:

>Witam!
>
>Może to jest nietypowe pytanie ale nie wiem czy ten pomusł może wypalić więc
>pytam was grupowiczów.
>
>A więc sprawa wygląda tak:
>
>Jest sobie w naszym miasteczku (15.000 mieszkańców) telewizja kablowa kóra
>rozpoczeła relizację projektu nieogranicznoego dostepu do internetu dla
>swojch abonentów.
>Sięc ma się prezentować tak jak by to było połączenie kilku siecie LAN z
>dostępem do Internetu łącznie z wszystkimi zaletami sieci LAN. Oparta ma być
>na światłowodach i modemach kablowych.
> [...]
siedze w stanach na kablu i masz racje ze szybkosc beedzie zalezna od
ilosci uzytkownikow
u mnie sie to wacha od 500 kbit/sek w godzinach szczytu do 4 mbit/sek
gdy ruch maleje
raz pociagnolem nawet 7 mbit/sek ale to zadkosc, chyba ze jest jakis
mecz w telewizji