Internet + Tv Kablowa

Autor: Damian K. (damian12_at_go2.pl)
Data: Wed 19 Sep 2001 - 18:18:29 MET DST

Witam!

Może to jest nietypowe pytanie ale nie wiem czy ten pomusł może wypalić więc
pytam was grupowiczów.

A więc sprawa wygląda tak:

Jest sobie w naszym miasteczku (15.000 mieszkańców) telewizja kablowa kóra
rozpoczeła relizację projektu nieogranicznoego dostepu do internetu dla
swojch abonentów.
Sięc ma się prezentować tak jak by to było połączenie kilku siecie LAN z
dostępem do Internetu łącznie z wszystkimi zaletami sieci LAN. Oparta ma być
na światłowodach i modemach kablowych.
Dostęp do Internetu ma zapewniać sieć POLPAK-T (2 Mbit/s) oraz dosył
satelitarny z satelity Astra (4 Mbit/s). I teraz najlepsze, cena. Koszt
podłączenia użytkownika to 200 zł a abonament miesięczny za nieograniczony
dostęp to 40 zł!!!.

I moje pytanie, czy to ma szanse wypalić? (Tzn. czy prędkośc nie za mała (w
tej chwili jest okolo 150 zapisanych chętnych))

Proszę o pomoc i porady ????

Damian K.