Re: Monitory LCD kontra zwykly- co lepiej ?

Autor: Andrzej Pinczuk (andy.SPAM.PRECZ_at_send.pl)
Data: Wed 19 Sep 2001 - 20:46:45 MET DST

"Mis'" <mis_at_NOSPAMhustons.homechoice.co.uk> napisal(a):

>trudno mi wypowiadac sie na temat komfortu pracy - przed tym panelem
>(belinea 15") spedzilem lacznie kilka godzin i wiecej nie chce, zeby obraz
>byl w miare dobry kontrast musialem ustawic na 96% a i tak tekst wygladal
>jakby wydrukowala go drukarka z kartridzem na wykonczeniu...

Siedzialem przed 2 LCD i w obydwu obraz byl dosc ostry
(mozna bylo rozroznic pixele fontow na krawedziach).

> kolory niby OK,
>ale jakies takie niedorobione, w ogole calosc pieknie wyglada ale tylko
>dopoki nie siadziesz przed i nie zaczniesz czegos robic.... generalnie
>odradzam.... co dobry monitor to dobry monitor.... sony rulez ;-)

Kwestia przyzwyczajenia. Do monitora LCD z pewnoscia
tez mozna przywyknac, a kontrast i kolory nie sa wcale beznadziejne.
Zreszta to bardzo duzo zalezy od modelu.

>tu powiedzialbym jest jedyny plus paneli - 15" to jest 15 " i w porownaniu z
>monitorami klasycznymi to duzo in plus.... drugim plusem jest odzyskanie
>duzej ilosci miejsca na biurku - i to chyba wszystko...

Dodalbym pobor pradu - kilkakrotnie mniejszy niz niz w przypadku
tradycyjnego monitora kineskopowego.

Pozdrawiam
Andrzej