Re: Monitory LCD kontra zwykly- co lepiej ?

Autor: Mis' (mis_at_NOSPAMhustons.homechoice.co.uk)
Data: Mon 17 Sep 2001 - 01:28:55 MET DST

> Pytanie kieruje do uzytkownikow monitorow LCD.

wczoraj wlasnie skladalem i "oprogramowywalem" komputer z panelem LCD -
gdybym powtornie musial wybierac monitor dla siebie, to na pewno nie byl by
to panel LCD (jakis miesiac temu kupilem Sony E400)

> Mam na wzgledzie glownie komfort pracy, wplyt monitora na oczy i ich
> zmeczenie w przeciwienstwie do zwyklych monitorow.
> Jak wiadomo w monitorach LCD nie wystepuje promienowanie.

trudno mi wypowiadac sie na temat komfortu pracy - przed tym panelem
(belinea 15") spedzilem lacznie kilka godzin i wiecej nie chce, zeby obraz
byl w miare dobry kontrast musialem ustawic na 96% a i tak tekst wygladal
jakby wydrukowala go drukarka z kartridzem na wykonczeniu... kolory niby OK,
ale jakies takie niedorobione, w ogole calosc pieknie wyglada ale tylko
dopoki nie siadziesz przed i nie zaczniesz czegos robic.... generalnie
odradzam.... co dobry monitor to dobry monitor.... sony rulez ;-)

> Mam do wyboru monitor sony F520 21' lub jakis LCD... oby tylko nie 15
> calowy.

tu powiedzialbym jest jedyny plus paneli - 15" to jest 15 " i w porownaniu z
monitorami klasycznymi to duzo in plus.... drugim plusem jest odzyskanie
duzej ilosci miejsca na biurku - i to chyba wszystko...

jak juz mowilem mialem do czynienia tylko z jednym panelem wiec nie wiem czy
to ten byl taki, czy tylko ta firma takie badziewie robi, czy wszystkie sa
takie.... poza tym porownujac do mojego Sony E400 (19", tez nie idealny) to
panel jest w dolnej strefie stanow niskich....

ot takie moje 3 grosze w celu podtrzymania dyskusji :-))

pozdrawiam...

P.S. kupuj Sony - bez namyslu, tym bardziej ze o ile pamietam to "F" mowi ze
to seria o podwyzszonych parametrach (pro)...

--
Mis'